من أنا؟

Wednesday, July 25, 2007

رسالة من شاب الي الشباب

هاااااااااااااااااااااااي يا شباب .......... ها عاملين ايه ؟! لسه شباب؟ شباب دايما ان شاء الله
اعرفكم بنفسي انا شاب مصري متفائل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ابعث لكم بتحياتي من بلد السلام مصر!1
ولازم تفتخروا انكم مصريين علي رأي اختنا صفاء ده بس من حظنا ان احنا مصريين!!!!!!!!!!1
وحظنا الاكبر اننا شهدنا عصر الديمقراطية والحرية تحت مظلة السيد الرئيس!1
اسمحلي احرجك وانفخك (اكتر ما انت) واسالك انت ايه احلامك في هذا البلد؟
يعني انت كشاب تعيش في بلد ديمقراطي زي مصر! لسه المستقبل قدامك مفتوح علي مصراعيه بيقولك حقق الاحلام في بلد الاحلام اللي هي مصر! انت اقصي طموح ليك ايه في مصر؟
تبقي مهندس ....دكتور ...... مطرب .....عضو لجنة سياسات كل ده لونم ينم عن انانيتك وانك مش عايز تخدم حد الا نفسك كل دي شغلانات مش بتنفع مصر
ها اخلص اشتغل ايع عشان ابقي بحب مصر؟
مفيش غير انك تحلم تبقي زي اكتر واحد بيحب مصر
مييييييييييييييييييييين؟
ليه متحلمش تبقي رئيس جمهورية!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
متفهمنيش غلط وتقوللي انا مش من ا ل مبارك عشان ابقي رئيس جمهورية!1
مش لازم تكون رئيس بجد
كفاية يكونلك راي في بلدك تحس كانك ليك برنامج انتخابي قابل للتطبيق
يعني تخيل انك رئيس الجمهورية في احلامك كنت حتعمل ايه؟
تخيل! ماذا لو كنت رئيسا للجمهورية؟!
موعدنا المرة القادمة مع تخيل
ماذا لو كان جمال مبارك تزوج من هيفاء وهبي؟!!!!!!!!!!!!!!!!!1
posted by مفيش فايدة at 6:53 AM

1 Comments:

انت كلامك زي الفل

August 6, 2007 at 2:32 AM  

Post a Comment

<< Home