من أنا؟

Monday, August 20, 2007

لا ملك الا الملك

ازيكم عاملين ايه؟
منحنين الرؤوس
ليه؟
عشان الفلوس
تحني الروس
وتقول غير اللي جواك
وتقول عندي ومش معاك
وكل شيء يكون مدروس
بتكدب وعندك ضمير
اكيد حيوجعك كتير
وتقوللي ليه؟
وجعه زي شكة دبوس
يا عم انت مش بينا حاسس
وعاملنا فيها انت اللي فارس
ما انا عارف انك كسكوس
انا ....ابدا انت اللي ظالمني
او يمكن غيران مني
علشان اعرف ملكنا المحروس
محروس .....من ايه؟
محروس وبلده محروسة
هو عريس وهي عروسة
يعني حلاله مش زي فرعون موسي
وكمان ده بس مقضيها بوس
بوس .......ايه؟
ده نازل فيها فوق تحت
ولا عمره بيقول ارتحت
ومش حيسيبها غير بالموس
شكلك كدة راجل مدسوس
ومش بعيد تكون جاسوس
وزعلان ليه؟
هو مش احسن يعني من الهكسوس
ومؤمن زيك مش من المجوس
كلامك ده كله مفقوس
وكلامي ده شيء محسوس
ومالك بيه مهووس
وبكرة يشوف غيرك ويرميك
ويبيعك ولا يشتريك
وتلاقي في قلبك خنجر مغروس
ومش عايز تبقي مكانه
هو الملك موجود عشانه
والتاج عليه ملبوس
يا سلام
دي احلام وانا في كابوس
بس علي رايك
هو يعني ملك مخصوص
ده جاي من ورا الجاموس
ده انت بقي منه مفروس؟
اه ...ده انا بهشله الناموس
وبجزمته عليا يدوس
وبحطله بايدي اللبوس
ويقوللي ايدك طويلة
وبتغوص
يا تري حييجي يوم وابقي مكانه؟
بس انا منحوس
بقي عايز تقتلني
يا ابن الموكوس
وفجأة لقيته قدامي الملك
أنا الملك وحفضل الملك لحد ما اموت
ومش حقتلك بس حخليك لحد ما تموت
محبوس
posted by مفيش فايدة at 6:59 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home