من أنا؟

Monday, August 27, 2007

ده رأيي

مرة كنت قاعد مع واحد صاحبي كانت اول مرة اشوفه !نتكلم في الفن والغناء وكده مرة واحدة قاللي حماده هلال صوته احسن من عبد الحليم حافظ!!!!!!!!! طبعا كنت حقوم اضربه قولتله نعم حماده مين يا ابني ؟! انت عبيط ولا اهبل ؟!1
قاللي علي فكرة انت مش متحضر ده رأيي ولازم تحترمه حتي لو كان مش عاجبك!1
قام صاحبي وجه واحد صاحبي تاني تاني مرة اشوفه! بنتكلم في الدين وكدة مرة واحدة قاللي الحجاب مش فريضة! صرخت فيه نعم حجاب ايه اللي مش فريضة ؟ ما هو المفتي وكل الشيوخ بيقولوا عنه فريضة؟! 1
قاللي علي فكرة انت مش متحضر ده رأيي ولازم تحترمه حتي لو كان مش عاجبك!1
جه واحد صاحبي تالت تالت مرة اشوفه!!! بنتكلم في السياسة وكدة مرة واحدة قاللي انا بحب اسرائيل!!!!! 1
لم اتمالك أعصابي.......قولتله انت ازاي مسلم وعربي وبتحب اسرائيل؟! انت مجنون؟!1
قاللي علي فكرة...... قاطعته عارف متنيل مش متحضر!1
هنا انا اللي قومت وروحت وانا ماشي في طريقي هديت وقعدت افكر هو انا فعلا مش متحضر؟ ومبقبلش بالاراء المختلفة؟ ووصلت لحاجة في الاخر انه لو كانت حرية التعبير والراي ان كل واحد يقول رايه حتي لو كان مخالف للعقل والدين والاعراف طوز فيها!!!!!!!!1
ولتذهب للجحيم! 1
وقبل ما تقوم تشتمني حقولك علي فكرة انت مش متحضرده رأيي ولازم تحترمه حتي لو كان مش عاجبك!1
posted by مفيش فايدة at 6:48 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home